Kako Optimizirati Stranicu Za Tražilice

Bavim se Internet biznisom već 5 godina, po mom iskustvu posjetitelji sa tražilica su najbolji, najviše klikaju na oglase i od njih sam dobivao najveću zaradu. Također takve posjetitelje je najteže dobiti jer proces SEO optimizacije stranice je dugotrajan i potrebno je veliko strpljenje i upornost. Ovdje ću podijeliti s vama svoje metode za optimizaciju stranice na tražilice.

Kad krenete u proces optimizacije prvo što morate napraviti je analizirati ključne riječi za vaše područje stranice. Za to su vam potrebni neki alati. Ja osobno koristim marketsamurai.com, nažalost nije besplatan. Za one koji žele besplatni alat, preporučujem google Adwords keyword tool

Pokazati ću vam na vlastitom primjeru kako se analiziraju ključne riječi, vlasnik sam web stranice http://hackspc.com/ koja je rangirala za mnoge tražene ključne riječi i u najboljim danima imala 20 000 posjeta dnevno , 85% od toga sa googla.

Analiza ključnih riječi

Određivanje područja vaše web stranice. Ako pogledate stranicu hackspc.com vidjeti će te da je njezino područje razni internet hackovi, hacking, tips, tweaks , ako pogledamo domenu vidimo da se sastoji od dvije riječi hacks i pc , što znači da će vjerovatno rangirati dobro za riječi koje u sebi sadrže riječ hacks ili pc , ili oboje .
Prema tome prva riječ koju ću analizirati je hacks.

pretraživanje

Google adwords keyword tool će vam izbaciti koliko se ta riječ traži u periodu od 12 mjeseci . Market samurai ima bolje funkcionalnosti , izbacuje vam koliko će te dobivati posjeta dnevno ako rangirate za tu riječ na prvoj poziciji. U ovom članku ćemo nastaviti objašnjavati analizu na google keyword toolu , jer zapravo nije nam ni toliko bitna točna brojka, bitno je da dobijemo okvirno koliko se ta riječ traži i da li se isplati rangirati za nju.

Jako bitno je da kod pretraživanje lijevo odabere opciju [Točno]

tocno

Ako odaberete opciju Široko, ispisati će vam broj pretraživanje svih kombinacija riječi hacks, znači uključiti će i riječi kao : hack, hacking, hacker, hacks itd . Ako odaberete Točno , dobiti će te broj pretraživanja samo za riječ hacks

Broj pretraživanja za riječ hacks je 18 100

hacks rijec

To je solidan broj pretraga, ali ne isplati se rangirati za tu riječ,jer konkurencija je prevelika. Ako upišite hacks u google.com, vidjeti će te da je Wikipedija prva,a jako teško će te rangirati bolje od wikipedije.

wikipedija

Znači nastavljamo s pretragom ključne riječi za koju imamo šanse rangirati , google adwords keyword tool je uz broj pretraživanja riječi hacks ispisao i ideje za ključne riječi, pogledajte te ideje , velika je šansa da će te tamo naći riječ za koju možete rangirati

ideje za rijeci

rijeci ideje

Kod izbora riječi bitno je da izaberete riječi koje su tražene,a nemaju veliku konkurenciju. ne postoji strogo pravilo , postupak kako ih izabrati , to morate napraviti po vlastitoj procjeni. Ja sam izabrao za stranicu hackspc.com sljedeće riječi PC Hacks, Learn How To Hack i How To Hack.

Podešavanje stranice za optimizaciju

Pronašli ste riječi za koje želite optimizirati vašu stranice i pitate se šta sad.. pa idući korak je podešavanje HTML tagova : title, description, na vašoj stranici. Ako koristite wordpress preporučujem plugin All In One SEO.

Morate podesiti vašu stranicu tako da google spider kada posjeti vašu stranicu uoči određeni title, description i određen broj pojavljivanja riječi za koju želite rangirati. Google spider posjećuje web stranice i sprema određene podatke sa njih u googlov indeks. Prema tom indeksu, broju backlinkova, starosti domene i određenim parametrima. google rangira web stranice.
Kako izabrati pravi titile i description ? Npr. ako želim optimizirati web stranicu hackspc.com za riječi Pc Hacks, Learn How To Hack i How To Hack, oblikovati ću stranicu na sljedeći način :

title: preporučujem da sadrži SAMO riječi za koje želite rangirati, za moj primjer je to PC Hacks | Learn How To Hack
Description: preporučujem da sadrži riječi za koje želite rangirati + neke druge rijeći, za moj primjer je “Includes step by step tutorials, hacking tips,computer hacking software and tools and how to guides . Great place to learn how to hack !”

Ako upišite pc hacks u google vidjeti će te da sam prvi

pc hacks

Ako želite da vaša stranica rangira na googlu nije dovoljno da samo podesite tiitle i description, vaša stranica mora sadržavati te riječi i u body djelu stranice tj. HTML dokumenta.

Generirajte sitemap.xml

Obavezno generirajte sitemap.xml za vašu stranicu , moj primjer http://kako-napraviti.com/sitemap.xml . Sitemap.xml omogućava google spideru da lakše indeksira stranicu. Sitemap možete generirati pomoću sljedeće stranice http://www.xml-sitemaps.com/ . Sitemap.xml možete dodati preko google webmaster alata https://www.google.com/webmasters/tools.

sitemap

Skupljanje Backlinkova

Skupljanje backlinkova je najdugotrajniji proces i najteži, postoji mnogo načina. Ja ću vam ovdje navesti neke svoje metode. Nađite stranice koje su slične vašoj tematici i kontaktirajte ih sa zahtjevom za razmjenom. Pišite guest postove tzv. članke za druge jače web stranice od vaše, zauzvrat tražite da u članku objave vaš backlink , pazite da to bude dofollow backlink inače neće značiti ništa za google. To možete provjeriti desnim klikom i izborom View page source .Dodajte vaše članke u direktorije što više možete. Budite aktivni na forumima, u potpisima ostavljajte backlink koji vodi na vašu stranicu. Nemojte razmjenjivati linkove sa stranicama koje imaju sadržaj o kocki, sexu i onima koje nemaju istu tematiku kao vaša stranica. Ako vi pišete o računalima, nema smisla da mijenjate linkove sa stranicom koja piše o automobilima.

To su neke metode koje ja radim za SEO optimizaciju. Još uvijek funkcioniraju, ali ne kao prije , bar što se tiče skupljanja backlinkova. Otkako je Google napravio promjene u algoritmu tražilica tzv. gogole penguin i google panda , puno je teže rangirati, barem meni. Ako imate kakvo pitanje slobodno komentirajte , ili ako imate kakav savjet , podjelite vaše tehnike za SEO optimizaciju.

4 komentara to this post

Odgovori